image

Укролія: лідер серед виробників органічної олії

Короткий опис

Щороку ми переробляємо більш ніж 200 000 т соняшнику для створення широкої лінійки продукції, що реалізується кінцевим споживачам, сегменту HORECA і промисловим клієнтам.

Опис

Вадим Швачка:

«Якщо ми стали локомотивом для українських фермерських господарств у ніші високоолеїнки, то з органікою була дещо інша історія. Ми повірили в успішність переробки органічного соняшнику завдяки нашому партнеру, одному з найбільших органічних господарств України, ПП «Агроекологія». Досвід Гліба Лук'яненка, керівника бізнесу ПП «Агроекологія», глибока довіра до нього особисто надихнули нас побудувати органічний завод.

Органічний бізнес став для нас найбільшим викликом за всі ці 20 років. Якби ми орієнтувалися на проектні показники ефективності й окупності інвестицій, ми б ніколи не взялися за такий проект. Ми довірилися внутрішньому чуттю, експертизі наших партнерів і розумінню світових тенденцій, які засвідчили зростання попиту на органічні продукти.

А сьогодні саме органіка змінила образ нашого бізнесу, трансформувала нашу культуру і стала візитною карткою UKROLIYA».

СТРАТЕГІЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ

Юрій Шевченко:

«Виробництво продуктів з доданою вартістю, створення власних брендів EFFO і Garna Organica, набуття статусу експерта у сфері високоолеїнових і органічних продуктів, – все це стало результатом стратегії трансформації бізнесу, яку ми розробили три роки тому. Ці рішення стали найбільш важливими і значущими за всі 20 років існування компанії. Нам вдалося повністю трансформувати бізнес, змінити культуру компанії, створити нові унікальні продукти, здобути нових Партнерів і Клієнтів.
Сьогодні UKROLIYA – №1 у виробництві й реалізації органічної соняшникової олії в Україні та №2 в експорті високоолеїнової рафінованої соняшникової олії.

Місія нашого бізнесу – формувати і розвивати культуру споживання здорових олій. Для цього важливо бути ефективною компанією на рівні операційної діяльності та чітко прямувати до намічених стратегічних цілей. Про них докладніше розповість наш керівник бізнесу, Павло Іванов».

ПРІОРИТЕТНІ ВЕКТОРИ У РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ

Павло Іванов:

«Стратегія неможлива без тактики, і навпаки. Я можу виділити три пріоритетні фокуси, на яких команда зосередить свою роботу в найближчі роки. Перший фокус – це створення доданої вартості. Ми будемо максимізувати ті напрямки, які створюють додану вартість, у всіх можливих її проявах. Це стосується будь-яких видів переробки. Серед наших завдань: зменшити відсоток нерафінованої олії і збільшити відсоток рафінованої дезодорованої, збільшити виробництво і реалізацію продуктів переробки органічного соняшнику. Оскільки внутрішній ринок органіки на даному етапі обмежений платоспроможним попитом, ми сфокусуємось на експортних позиціях, включаючи експорт нашої фасованої органічної соняшникової олії. Адже саме фасований продукт дає змогу отримати найбільшу додану вартість. Компанія буде максимально намагатися відходити від сприйняття нас як сировинного бізнесу.

Другий фокус – збільшити гнучкість бізнесу. Ми будемо працювати над тим, щоб перетворити наші недоліки в переваги. Наприклад, один з наших найсерйозніших мінусів – це віддаленість від залізниці й портів. Ми знаходимося трохи в стороні від основних транспортних магістралей України і, відповідно, повинні будемо докласти всіх зусиль, щоб дешевше купувати і переробляти сировину, дешевше доставляти готовий продукт. Як би не змінювався ринок, нам важливо вміти швидко перебудовуватися і пропонувати ринку те, що затребуване. Завдяки диверсифікованому портфелю продуктів та географії поставок, ми, в будь-який момент, можемо переключитися на інший ринок, запропонувавши те, що необхідне.

І третій фокус – це довгострокова стійкість бізнесу. Вона неможлива без правильної побудови стосунків з фінансовими інститутами. У сучасному світі вартість капіталу відіграє дуже значну роль, і наше завдання – зробити вартість капіталу і вартість його залучення оптимальною. Ми орієнтуємося на побудову довгострокових і стійких відносин з провідними фінансовими установами не тільки України, а й світу.

НАШІ КЛЮЧОВІ ТАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

Павло Іванов:

«Якщо мова йде про тактику, я б виділив два основні завдання. Перше – це побудова сильної команди. Наша команда показала свою ефективність в цьому сезоні, який став одним з найважчих за останні десятиліття. У нас є сильне ядро людей і цінності, які нас об'єднують: взаємоповага, взаємна підтримка, довіра, заснована на чесності, й відповідальність. Залишилося вивести команду на максимальний рівень ефективності з точки зору відповідальності ключових менеджерів, правильно поставити цілі, розподілити зони відповідальності по поверхах управління і запустити цей механізм.

Друге завдання має більш тактичний характер, однак, воно також стосується операційної ефективності і швидкості прийняття рішень. Воно передбачає максимальну автоматизацію бізнес-процесів, створення можливості оперативно отримувати інформацію про те, що відбувається на ринку і всередині компанії з тим, аби відповідальний менеджер міг швидко і точно приймати рішення.

Реалізація поставлених завдань створить стійку платформу для успіху UKROLIYA в майбутньому, та дозволить чітко і швидко приймати правильні, ефективні й трансформаційні рішення».